GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK:

Mikor vehetem át a megrendelt terméket legkorábban?

  • A délelőtt 8:00-ig  leadott és visszaigazolt rendelések 98%-ban a következő munkanapon személyesen átvehetők telephelyünkön. (pl. hétfőn megrendeli, kedden átveheti)
    A termékek mellett megjelenő szállítási információk tájékoztató jellegűek! Személyes átvétel esetén, mindenképp várja meg a termék beérkezéséről tájékoztató SMS-t!

  • Kiszállítással megrendelt termékek esetében 2 munkanappal később viszi ki Önnek a csomagot szerződött futárszolgálatunk. (pl. hétfőn megrendeli, szerdán kiszállítjuk)
  • Csomagautomatában történő átvétel 3-4 munkanap, foxpost csomagautomatába történő rendelés előtt tájékozódjanak a gyártók oldalán a megrendelt termék méreteiről!

    (Maximális méret és súly: 62 x 60 x 36 cm 25kg)


Mennyibe kerül a kiszállítás?

  • 10kg súlyhatárig, maximum 100cm méretig:
    utánvét esetén: bruttó 1.250 Ft / előre utalás esetén: bruttó 980 Ft
    Amennyiben egy rendelésen belül minimum 2 különböző féle terméket vásárol (melyek értéke darabonként minimum bruttó 5.000,- Ft) és a végösszeg meghaladja az 50.000,-Ft bruttó értéket, a kiszállítási díját elengedjük.
    (Az ajánlat 10kg és 100cm alatti csomagokra érvényes, 
    Ingyenes kiszállításhoz kupon nem váltható be.)

  • 10kg és 20kg között és maximum 150 cm méretig:
    utánvét esetén: bruttó 1.750 Ft / előre utalás esetén: bruttó 1.480 Ft (összeghatártól függetlenül)

  • 20kg - 30kg között és maximum 175 cm méretig:
    utánvét esetén: bruttó 2.500 Ft / előre utalás esetén: bruttó 2.250 Ft (összeghatártól függetlenül)

  • 30kg - 50kg között és maximum 175 cm méretig:
    utánvét esetén: bruttó 4.000 Ft / előre utalás esetén: bruttó 3.500 Ft (összeghatártól függetlenül)

  • Az 50 kilogrammot meghaladó, valamint túlméretes (175cm feletti) termékek esetén  (összeghatártól függetlenül) egyedi szállítási költséget adunk
     túlméretes termékek fizetése, csak előre utalással, vagy online bankkártyás fizetéssel lehetséges. 


 Minden van raktáron ahová ez van kiírva, hogy "ELÉRHETŐ"? Mennyire frissek az árak?

  • Egyik legfontosabb ismérvünk a pontos készletinfó! Igen, amihez ki van írva, az megtalálható a külső raktárban. Megrendelés után érkeznek be a termékek az átvéleti pontukra, várva a személyes átvételt vagy a csomagfeladást.

  • Árainkat és készletinformációinkat nap közben többször is frissítjuk, beszállítóinktól kapott információink alapján, a megjelenő árak általában 1db termékre vonatkoznak. Ugyanazon termék nagyobb mennyiségben történő vásárlása esetén
    a darabárak pozitív és negatív irányban is változhatnak, készlettől és beszerzéstől függően.

 

Ami raktáron van, azért azonnal mehetek?

  • Nem, mert mi webáruház vagyunk, beszállítói külső raktárkészletről értékesítünk. Ezért kedvezőek ennyire az áraink!

  • Kérjük, hogy a rendelését minden esetben a webáruházban adja le és várja meg a termék beérkezéséről értesítő üznetet (sms+email). Ez általában 1 munkanap szokott lenni.

 

Megrendelés leadása után rögtön mehetek a termékért az átvételi pontra?

  • A megrendelés leadása után kollégáink küldenek Önnek egy visszaigazolást e-mailben és bekérik a terméket a külső raktárból. Amikor a termék beérkezett átvételi pontunkra, azt lefoglaljuk az Ön részére és küldünk egy "Rendelését átveheti" e-mailt és egy sms-t. (Délelőtti rendelés esetén ez akár aznap délután is lehet, de maximum 1 munkanap)

  • Átvételi pontunkon raktárkészletet nem tartunk, kérjük, minden esetben várja meg az áru beérkezéséről tájékoztató e-mailünket és sms-ünket.

 

Mikor vannak nyitva?

  • 1221 Budapest, Kossuth Lajos u. 34.
  • Hétfő-Péntek: 9:00-17:00

  • 1119 Budapest Vahot u. 6.
  • Hétfő: 10:00-18:00

  • Kedd-Péntek: 9:00-17:00
  • Lásd kapcsolat menüpont http://rbx.hu/kapcsolat - Telefonos ügyfélszolgálatunk kizárólag nyitvatartási időben tudja fogadni hívásaikat.

 

Hol találom Önöket?

  • 1221 Budapest, Kossuth Lajos u. 34. (Budafok városközpont) Bolt és átvételi pont

  • 1119 Budapest, Vahot u. 6. - Alfa irodaház földszint (Kelenföld városközpont)

  • Tömegközlekedéssel az M4 metró Bikás park megállójánál leszállva juthat el hozzánk a leggyorsabban.

  • Autóval érkezve a Bikás park mellett számos ingyenes parkolóhelyet talál. A déli órákban a nagy parkoló néha megtelik, ez esetben a park túloldalán biztosan talál helyet, mindössze 3 perc séta. (A kapcsolat menüpontban térképet is talál http://rbx.hu/kapcsolat)


On-line tudok fizetni kártyával?

  • Igen, a fizetés történhet on-line bankkártyával maximum bruttó 100e Ft összeghatárig. Ezen fizetési mód választása esetén a megrendelésének kifizetése a visszaigazoló email-ben lévő linkre kattintva történhet meg, miután kollégánk lefoglalta Önnek a termékeket a kért darabszámban. A rendelés elküldése után a visszaigazoló emailt munkaidőben pár percen belül küldjük Önnek.

 Személyesen szeretném átvenni a terméket, de nem találom a Vahot u. 6-os számot.

  • A Vahot utcát a Bárfai utca szeli ketté: egyik felén a páratlan házszámokat (panel házak), a másik felén a páros házszámokat (nagy parkoló, Bikás park, irodaházak - rbx.hu) találja. 

  

 Nem érem el Önöket telefonon, mit tegyek?

  • Időnként előfordulhat, hogy az összes telefon vonalunk foglalt. Ez esetben, kérjük írjon e-mailt az info@rbx.hu címre és amennyiben kéri, visszahívjuk!

  

Telefonon leadhatok rendelést?

  •  Sajnos nem, csak webáruházon keresztül tudjuk fogadni rendelését.

 

 Egy adott időpontban szeretném a kiszállítást, kérhetek ilyet?

  • Sajnos erre nincs lehetőség, a DPD futárszolgálat munkanapokon 8-17 óra között kézbesíti a csomagokat.

  

Honnan tudom meg, melyik nap szállítja ki a futárszolgálat a csomagot?

  • A futárszolgálat minden esetben előzetesen e-mailt küld a kiszállítás napjáról és a csomagszámról. Amennyiben egyeztetni szeretne a futárszolgálattal, a 06-1-501-6200 telefonszámon tudja megtenni.

     

 Előre utalással fizetnék, mikor küldik a számlát?

  • A rendelés visszaigazolás után, miután beszállítónk is visszaigazolja a termék elérhetőségét.

  

A megvásárolt termék meghibásodott, hová vigyem vagy küldjem vissza?

  • Ajánlott a gyártó saját márkaszervizével felvenni a kapcsolatot és oda eljuttatni a terméket. A szerviz menüpontban találja a gyártók saját szervizeinek elérhetőségét.

  • http://rbx.hu/szerviz

  • Vagy cégünk saját szervizébe is vissza juttathatja (1119 Budapest Vahot u. 6.), így viszont hosszabb ügyintézési idővel kell számolnia, mivel nekünk is tovább kell vinni a terméket a márkaszervizbe.
    Mielőtt visszaküldi a terméket hozzánk, kérjük, minden esetben egyeztessen kollégánkkal a szerviz@rbx.hu e-mail címen!

  

Bővebb információt szeretnék egy termékről, mit tegyek?

  • Első körben keresse fel a gyártó oldalát, ha ott nem talál megfelelő információt, lehetőleg e-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot (info@rbx.hu), és minden esetben adja meg a termék azonosítóját (a termék neve felett található 6 számjegyű kód), így tudunk további információkat adni Önnek.

  

Szeretném megnézni és kipróbálni a terméket, mielőtt megvásárolom.

  • Webáruházként üzemelünk, beszállítói külső raktárkészletről értékesítünk. Kizárólag az rbx.hu oldalon megrendelt termékeket szállítjuk be, állandó raktárkészletet nem tartunk.

  • Rendelés és vásárlás előtt előzetesen érdemes tájékozódni a gyártók weboldalán, internetes teszteken, fórumokon. A fentiek teszik lehetővé, hogy árainkat alacsonyan tudjuk tartani!

Most a tiéd lehet az

500 FT értékű ajándékutalvány

Iratkozzon fel hírlevelünkre, és megajándékozzuk egy 500 Forintos ajándékutalvánnyal, melyet 25 000 Ft feletti vásárlás esetén beválthat a következő 3 hétben:

rbx.hu

500 Ft

Ajándékutalvány

X