GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK:

Mikor vehetem át a megrendelt terméket legkorábban?

  • A délelőtt 8:00-ig  leadott és visszaigazolt rendelések 98%-ban a következő munkanapon személyesen átvehetők telephelyünkön. (pl. hétfőn megrendeli, kedden átveheti)
    A termékek mellett megjelenő szállítási információk tájékoztató jellegűek! Személyes átvétel esetén, mindenképp várja meg a termék beérkezéséről tájékoztató SMS-t!

  • Kiszállítással megrendelt termékek esetében 2 munkanappal később viszi ki Önnek a csomagot szerződött futárszolgálatunk. (pl. hétfőn megrendeli, szerdán kiszállítjuk)
  • Csomagautomatában történő átvétel 3-4 munkanap, GLS csomagautomatába történő rendelés előtt tájékozódjanak a gyártók oldalán a megrendelt termék méreteiről!

     - (A GLS Automatában elhelyezhető csomag maximális mérete: hosszúság: 0,51 m, magasság: 0,42 m, szélesség: 0,39 m.A csomag értéke nem haladhatja meg az 499.999 forintot.)


Mennyibe kerül a kiszállítás?

  • 10kg súlyhatárig, maximum 100cm méretig:
    utánvét esetén: bruttó 1.490 Ft / előre utalás esetén: bruttó 1250 Ft
    3 termék rendelése esetén 50.000,-Ft felett a kiszállítás ingyenes.
    (Az ajánlat 10kg és 100cm alatti csomagokra érvényes, 
    Ingyenes kiszállításhoz kupon nem váltható be.)

  • 10kg és 20kg között és maximum 150 cm méretig:
    utánvét esetén: bruttó 1.750 Ft / előre utalás esetén: bruttó 1.480 Ft (összeghatártól függetlenül)

  • 20kg - 30kg között és maximum 175 cm méretig:
    utánvét esetén: bruttó 2.500 Ft / előre utalás esetén: bruttó 2.250 Ft (összeghatártól függetlenül)

  • 30kg - 40kg között és maximum 175 cm méretig:
    utánvét esetén: bruttó 4.000 Ft / előre utalás esetén: bruttó 3.500 Ft (összeghatártól függetlenül)

  • Az 40 kilogrammot meghaladó, valamint túlméretes (175cm feletti) termékek esetén  (összeghatártól függetlenül) egyedi szállítási költséget adunk
     túlméretes termékek fizetése, csak előre utalással, vagy online bankkártyás fizetéssel lehetséges. 

 - Kiszállítás GLS csomagautomatába - utánvét esetén bruttó 1.250,- Ft / előre utalás esetén 990.- Ft


 Minden van raktáron ahová ez van kiírva, hogy "ELÉRHETŐ"? Mennyire frissek az árak?

  • Egyik legfontosabb ismérvünk a pontos készletinfó! Igen, amihez ki van írva, az megtalálható a külső raktárban. Megrendelés után érkeznek be a termékek az átvéleti pontukra, várva a személyes átvételt vagy a csomagfeladást.

  • Árainkat és készletinformációinkat nap közben többször is frissítjuk, beszállítóinktól kapott információink alapján, a megjelenő árak általában 1db termékre vonatkoznak. Ugyanazon termék nagyobb mennyiségben történő vásárlása esetén
    a darabárak pozitív és negatív irányban is változhatnak, készlettől és beszerzéstől függően.

 

Ami raktáron van, azért azonnal mehetek?

  • Nem, mert mi webáruház vagyunk, beszállítói külső raktárkészletről értékesítünk. Ezért kedvezőek ennyire az áraink!

  • Kérjük, hogy a rendelését minden esetben a webáruházban adja le és várja meg a termék beérkezéséről értesítő üznetet (sms+email). Ez általában 1 munkanap szokott lenni.

 

Megrendelés leadása után rögtön mehetek a termékért az átvételi pontra?

  • A megrendelés leadása után kollégáink küldenek Önnek egy visszaigazolást e-mailben és bekérik a terméket a külső raktárból. Amikor a termék beérkezett átvételi pontunkra, azt lefoglaljuk az Ön részére és küldünk egy "Rendelését átveheti" e-mailt és egy sms-t. (Délelőtti rendelés esetén ez akár aznap délután is lehet, de maximum 1 munkanap)

  • Átvételi pontunkon raktárkészletet nem tartunk, kérjük, minden esetben várja meg az áru beérkezéséről tájékoztató e-mailünket és sms-ünket.

 

Mikor vannak nyitva?

  • Hétfő-Péntek: 9:00-17:00
  • Lásd kapcsolat menüpont http://rbx.hu/kapcsolat - Telefonos ügyfélszolgálatunk kizárólag nyitvatartási időben tudja fogadni hívásaikat.
  • Szervíz, valamint elállás ügyintézése 9:00-16:00 óra között lehetséges.

 

Hol találom Önöket?

  • 1196 Budapest, Ady Endre út 97-99 Bolt és átvételi pont


On-line tudok fizetni kártyával?

  • Igen, a fizetés történhet on-line bankkártyával maximum bruttó 100e Ft összeghatárig. Ezen fizetési mód választása esetén a megrendelésének kifizetése a visszaigazoló email-ben lévő linkre kattintva történhet meg, miután kollégánk lefoglalta Önnek a termékeket a kért darabszámban. A rendelés elküldése után a visszaigazoló emailt munkaidőben pár percen belül küldjük Önnek.

  

 Nem érem el Önöket telefonon, mit tegyek?

  • Időnként előfordulhat, hogy az összes telefon vonalunk foglalt. Ez esetben, kérjük írjon e-mailt az info@rbx.hu címre és amennyiben kéri, visszahívjuk!

  

Telefonon leadhatok rendelést?

  •  Sajnos nem, csak webáruházon keresztül tudjuk fogadni rendelését.

 

 Egy adott időpontban szeretném a kiszállítást, kérhetek ilyet?

  • Sajnos erre nincs lehetőség, a GLS futárszolgálat munkanapokon 8-17 óra között kézbesíti a csomagokat.

  

Honnan tudom meg, melyik nap szállítja ki a futárszolgálat a csomagot?

  • A futárszolgálat minden esetben előzetesen e-mailt küld a kiszállítás napjáról és a csomagszámról. Amennyiben egyeztetni szeretne a futárszolgálattal, a 06-1-501-6200 telefonszámon tudja megtenni.

     

 Előre utalással fizetnék, mikor küldik a számlát?

  • A rendelés visszaigazolás után, miután beszállítónk is visszaigazolja a termék elérhetőségét.

 

A rendelésemet törölték, Miért?

  • A telefonon nem elérhető ügyfelek rendelései, valamint a 3 munkanapon belül át nem vett / ki nem fizetett rendelések törlésre kerülnek.

  

A megvásárolt termék meghibásodott, hová vigyem vagy küldjem vissza?

  • Ajánlott a gyártó saját márkaszervizével felvenni a kapcsolatot és oda eljuttatni a terméket. A szerviz menüpontban találja a gyártók saját szervizeinek elérhetőségét.

  • http://rbx.hu/szerviz

  • Vagy cégünk saját szervizébe is vissza juttathatja (1221 Budapest Kossuth Lajos u. 34.), így viszont hosszabb ügyintézési idővel kell számolnia, mivel nekünk is tovább kell vinni a terméket a márkaszervizbe.
    Mielőtt visszaküldi a terméket hozzánk, kérjük, minden esetben egyeztessen kollégánkkal a szerviz@rbx.hu e-mail címen!

  

Bővebb információt szeretnék egy termékről, mit tegyek?

  • Első körben keresse fel a gyártó oldalát, ha ott nem talál megfelelő információt, lehetőleg e-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot (info@rbx.hu), és minden esetben adja meg a termék azonosítóját (a termék neve felett található 6 számjegyű kód), így tudunk további információkat adni Önnek.

  

Szeretném megnézni és kipróbálni a terméket, mielőtt megvásárolom.

  • Webáruházként üzemelünk, beszállítói külső raktárkészletről értékesítünk. Kizárólag az rbx.hu oldalon megrendelt termékeket szállítjuk be, állandó raktárkészletet nem tartunk.

  • Rendelés és vásárlás előtt előzetesen érdemes tájékozódni a gyártók weboldalán, internetes teszteken, fórumokon. A fentiek teszik lehetővé, hogy árainkat alacsonyan tudjuk tartani!

Most a tiéd lehet az

500 FT értékű ajándékutalvány

Iratkozzon fel hírlevelünkre, és megajándékozzuk egy 500 Forintos ajándékutalvánnyal, melyet 25 000 Ft feletti vásárlás esetén beválthat a következő 3 hétben:

rbx.hu

500 Ft

Ajándékutalvány


X